xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Sunday, April 18, 2010

Sekitar Pengkebumian Achik Spin


SEREMBAN, 18 April -- Anak perempuan Allahyarham Abdillah Murad Md Shaari atau lebih di kenali sebagai Achik Spin, Puteri Saffiya, 2, dibawa keluar dari bilik mayat Hospital Tuanku Jaafar oleh neneknya Hamidah Alias, sebaik jenazah ayahnya dimasukkan ke dalam van jenazah sebelum dibawa ke masjid untuk disembahyangkan dan dikebumikan di Makam Tuan Haji Said, Seremban di sini hari ini.
Achik Spin, 27, terbunuh selepas terlibat dalam kemalangan di KM14.7 Lebuh Raya Kajang-Seremban semalam. Allahyarham meninggalkan seorang isteri HM Rose Zaitul Suriani Wati Maarof dan dua orang anak.

Jenazah Abdillah Murad Md Shaari atau lebih di kenali sebagai Achik Spin, diusung keluar dari bilik mayat Hospital Tuanku Jaafar untuk di sembahyangkan dan dikebumikan di Makam Tuan Haji Said, Seremban di sini, hari ini.


Ibu Allahyarham Abdillah Murad Md Shaari, Badriah Awalludin (tiga kanan) dan isterinya H.M Rose Zaitul Surianai (kanan) tidak dapat mengawal kesedihan semasa pengkebumian jenazah allahyarham di Makam Tuan Haji Said, Seremban di sini, hari ini.

Ibu kepada Allahyarham Abdillah Murad Md Shaari atau lebih di kenali sebagai Achik Spin, Badriah Awalludin menyiram air mawar di pusara anaknya di Makam Tuan Haji Said, Seremban di sini, hari ini.

Isteri Allahyarham Abdillah Murad Md Shaari atau lebih di kenali sebagai Achik Spin, H.M Rose Zaitul Suraini bersama anaknya Puteri Saffiya, 2, menabur bunga dipusara di Makam Tuan Haji Said, Seremban di sini, hari ini.

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails