xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Tuesday, June 15, 2010

Enjoy With 3D Experience : Filem Lucah Ariel Peterpan, Luna Maya & Cut Tari


Prank & lawak sinis sudah menjadi kewajiban dalam industri hiburan. Kami terjumpa satu poster yang agak menarik untuk berkongsi bersama ketika melakukan sedikit research bagi kata kunci ‘Ariel Peterporn’, ‘Luna Maya’. Dalam masa yang sama, kami tidak sangka terjumpa pula dengan video aksi lucah antara Ariel Peterpan & Cut Tari.


Hebat betul sampai 2 selebriti terkenal Indonesia dibalun oleh Ariel Peterpan. Terkini, Cut Tari menafikan aktres dalam video lucah tersebut adalah diri’nya, namun apabila kami sendiri membandingkan muka sebenar Cut Tari dan wanita dalam video seks tersebut, memang 100% sama! Takkan’lah setiap kali pun kebetulan, kan kan?

Kepada Ariel Peterpan, please‘lah jadi kool seperti Edison Chen, atau Chua Soi Lek yang memang terang-terang mengaku akan skandal seks mereka. Kalau dahulu kes gambar lucah Edison Chen yang melibatkan aktres terkenal seperti Gillian Chung, Bobo Chan & Cecilia Cheung menjadi bahan bualan, apa salahnya Ariel Peterpan mengikut jejak langkah. Wiki Edison Chen photo scandal andai kata anda tidak tahu.

UPDATE: Sebanyak 30 video yang dipercayai membabitkan sejumlah selebriti menunggu masa untuk edaran. Ratu Felisha, Aura Kasih, Andhara Early dan vokalis grup SHE, Melly Herlina turut ‘muncul’ dalam adegan-adegan panas .

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails