xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Thursday, October 22, 2009

Samy Vellu Jokes

Since time immemorial..

-Samy Vellu on the speed of Pos Laju's delivery system :-
"BESOK KIRIM, HARI INI SAMPAI" :-)

-At a TV interview, when trying to say he was ashamed, he said:
..Kemaluan saya besar'

-Samy said in a ceramah:
"Kita akan bina satu jambatan untuk orang-orang kampong disini."
One pakcik asked, "Datuk, sini takde sungai, buat apa bina jambatan?"
and Samy gloriously replied,
"Kalau takde sungai, kita bina sungai!"

-Samy's favorite quote on national television:
"Toll naik sikit, manyak marah saya. You ingat semua ini toll saya punya bapa punya kah!"

-During the water crisis:
"semua orang diminta jangan membuang aiyerr..!"

-Regarding social problems:
"..orang2 muda sekarang banyak hisap dada.."

-At a blood donation campaign in Sungei Siput:
"...marilah kita semua menderma dara.."

-During the height of the Al-Arqam saga, he said in a press conference,
"Saya gembira bahawa didapati tiada pemuda MIC terlibat dalam kes Arqam.."

-At an opening ceremony:
"Tuan tuan dan puan puan, saudara mara, sesudah semua orang makan kenyang, sekarang kita mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik ke pentas untuk membuka kain"

-Commenting about his modesty:
"sebenarnya, kemaluan saya sangat-sangat besar"

-And the best: u know why our N-S Highway concessionaire is named PLUS.
PLUS Highway = Pungut Lebih Untuk Samy

-"saya berasa bangga dapat melihat pusat-pusat jururawat yang cantik-cantik.".upon opening ceremony for nursing training center

-"Saya tidak setuju dan menentang sekeras2nya tuduhan PAS memanggil kami kapir ..."

- Ucapan Samy Vellu sempena kepulangan angsakawan Dr. Sheikh Mudzafar,

"Kita rasa bersyukur kerana angkawasan kita yang telah MENINGGAL DUNIA selama 10 hari telah selamat DIKEBUMI."

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails