xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Monday, October 19, 2009

Patpong Malaysia - Minum arak, menari atas meja berapi dengan aksi lucah


TIGA gadis Melayu menari atas meja sebuah pusat hiburan di KL Sentral dalam intipan wartawan Kosmo! baru-baru ini.


KUALA LUMPUR - Pengunjung sebuah pusat hiburan di KL Sentral seolah-olah ingin menunjuk handal apabila tanpa segan silu meneguk arak serta melakukan tarian aksi lucah di atas meja yang dituang arak dan dinyalakan api.

Thai Go Go Dancer in Bangkok

Mereka yang rata-ratanya gadis Melayu, berpakaian seksi berdiri di atas meja penerima pesanan dan mula menari dengan aksi menggiurkan mengikut irama muzik yang rancak.

Melihat akan gerak-geri tarian mereka, perbuatan gadis terbabit seolah-olah meniru budaya Patpong yang terdapat di Thailand.

Apa yang menjadi persoalan ialah bagaimana pusat hiburan terkenal dan beroperasi sejak hampir dua tahun itu boleh menjalankan perniagaannya melebihi masa yang ditetapkan, seolah-olah pengusahanya 'kebal' daripada tindakan undang-undang.

http://patpongsisters.files.wordpress.com/2007/05/link_to_bargirls1.jpg

Umum sedia maklum, semua pusat hiburan hanya dibenarkan beroperasi hingga pukul 3 pagi tetapi pemilik premis itu dengan selamba melanjutkan perniagaannya sehingga pukul 5 pagi.

Difahamkan, premis tersebut bukan sahaja dikunjungi oleh golongan remaja yang inginkan kehidupan bebas.

Seorang pengunjung yang jelek dengan gejala itu telah membawa wartawan Kosmo! meninjau premis berkenaan baru-baru ini

Dia yang ingin dikenali sebagai Faris, 30-an memberitahu, kegiatan seperti itu bukan lagi satu keganjilan bagi warga kota kerana pengunjung di kalangan orang Melayu yang datang ke situ dianggap sebagai orang yang dihormati dan mempunyai cita rasa tinggi.

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails