xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Monday, March 29, 2010

Nia Ramadhani Tidak Guna Khidmat Pereka Fesyen

NIA Ramadhani sedih kerana bakal tinggal berasingan dengan kedua-dua orang tuanya selepas berkahwin dengan tunangannya Ardie Bakrie.

"Saya sedih kerana akan berpisah dari papa dan mama dan akan mulai hidup sendiri dan punya keluarga sendiri," ungkapnya.

Setelah hidup berumah tangga nanti nampaknya Nia menyatakan hasratnya untuk mengundurkan diri dari dunia lakonan.

"Kerana waktu untuk penggambaran tentu lama. Kalau pun saya suka sama dunia hiburan, bagaimana caranya untuk membahagikan waktu itu," ujar pelakon yang mendapat watak antagonis ini.

Untuk persiapan pernikahannya nanti, Nia mengakui telah mereka sendiri baju yang akan dikenakan nanti.

Mengapa Nia tidak menggunakan khidmat pereka fesyen? jawabnya "It's not a big deal, sebenarnya mungkin kalau orang fikirkan kenapa saya tidak pakai perancang perkahwinan, sedangkan saya rasa saya tahu apa yang baik buat saya. Saya akan keluarkan biayanya cuma buat modalnya saja," jawab Nia sambil tersipu malu.

Tentang khabar pernikahannya yang dikatakan memakan belanja yang besar, Nia menganggap, "Ia mungkin berlebihan kerana dari sisi keluarga Ardie mereka perlu menjemput lebih ramai orang kenamaan," katanya.

Ketika ditanya Ardie, dia juga mengaku terharu dan bersemangat menjelang pernikahannya nanti. "Minta doa untuk kita semua, mudah-mudahan segalanya berjalan lancar. Saya tunggu kedatangan teman-teman," ujar Ardie bahagia.

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails