xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Sunday, March 21, 2010

Gambar Separuh Bogel Ammar Alfian Aziz




Bila melihat gambar separuh bogel Ammar Alfian Aziz nie, Tergamam Cik Gayah melihat nya. Kalau GAY GAY GAY Melihat jejaka ini, Mesti GAY GAY GAY ini menampal POSTER sebesar pintu di kamar mereka.. Laser nye mulot cik gayah melaser golongan GAY GAY ini. Bukan sekadar Golongan GAY yang mencuri tumpuan apa ntah lagi golongan MAK DATIN yang yang mencari ANAK IKAN.




Cik gayah bukan ape, bila dengar kata Ammar dapat offer di Overseas, Bagi cik gayah dia memang layak dengan penampilan nya seperti super model yang HEBAT..


Baguslah lah bila cik gayah melihat Press Confence dengan MEDIA baru-baru ini yang ammar meminta maaf kepada pihak media secara terbuka dan menerima kritikan pedas dari wartawan ekoran komen pedas ammar di FACEBOOK.


Fuhhhh.. dengar kata Famili Ammar dah tak kasi ammar terlibat dalam dunia hiburan? fuhhhh rugi plak cik gayah fikir dengan bakat dan rupa ammar yang boleh pergi jauh..


Cik gayah harap ammar berjaya dengan kerjaya kelak dengan bidang ammar ceburi. So, cik gayah pengalaman pahit memberi pengajaran kepada ammar dan memberi semangat untuk teruskan dalam industri hiburan.


0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails