xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Saturday, March 6, 2010

Lady Gaga Lebih Rela Mati Dari Pakai Baju Biasa

LADY Gaga membuat satu komen pedas baru-baru ini dengan berkatakebanyakan selebriti tidak memberi tumpuan untuk kelihatan glamor.

Penyanyi Poker Face itu berkata, dia lebih rela mati dari dilihatberpakaian seperti orang biasa.

Gaga memberitahu perkara ini ketika ditemubual di sebuah rancangan Friday Night With Jonathan Ross siaran BBC 1.

"Saya lebih rela mati dari biarkan peminat melihat saya tidak memakaikasut tinggi," kata Gaga kepada The Daily Star.

Jelasnya lagi, "Saya tidak akan melepaskan wig atau topi saya. Semualagenda tidak akan buat begitu kerana ia akan menjahanamkan showbisnes."

Namun di sebalik keyakinannya berkata dia seorang superstar, penyanyiBad Romance ini mengaku dia sebenarnya kesunyian.

"Saya sebenarnya tersisih dalam dunia selebriti ini. Saya tidak adamasa untuk menjalin hubungan dengan sesiapa sekalipun sebab saya tidakkenal sesiapa.

"Saya tidak ada rumah. Kehidupan saya banyak dihabiskan di atas jalan.Saya kesunyian, tak ada kawan, tak ada kekasih dan tak ada rumah."

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails