xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Wednesday, January 27, 2010

'Pretty Woman' Ada Efek Mendalam Dalam Hidup Julia Roberts

Julia tidak dapat lupakan kenangan berlakon di dalam filem 'Pretty Woman'
AKTRES terkenal Hollywood actress Julia Roberts mengaku filem romantik komedi, Pretty Woman, yang dilakon pada 1990 mempunyai efek yang begitu mendalam di dalam karier dan hidupnya.
Kata Julia, filem itu berjaya membuat dia menjadi seorang bintang terkenal.

Menurut Julia, filem itu begitu sentimental kerana ia membuat seluruh perspektifnya tentang kehidupan bertukar sekelip mata.

Bagi aktres berusia 42 tahun ini, filem itu mendapat tempat yang paling istimewa di dalam hatinya.

"'Pretty Woman' memberi efek yang berlainan sekali dalam hidup saya. Saya amat sayang filem itu. Tapi jika anda suruh saya pilih filem lakonan mana yang paling saya suka, itu amat sukar.

"Ia seperti menyuruh saya memilih kawan mana yang paling saya suka dan itu amat sukar dilakukan," kata Julia.

Di dalam filem itu, Julia bersama bintang utama Richard Gere telah melonjak kutipan filem itu hingga mencecah lebih USD 460 juta di box office.


Julia mengaku, di usia yang tak lagi muda, menjadi model Lancome bagaikan mimpi menjadi kenyataan
 
BUKAN sahaja jelita dan berbakat sebagai pelakon, aktres terkenal Julia Roberts juga mempunyai daya penarik di dunia fesyen.

Jenama kosmetik terkenal Lancome sudah pun melamar bintang filem 'Eat, Pray, Love' itu sebagai wajah baru kosmetik tersebut.

Ternyata lamaran ini begotu didambakan oleh foto model berusia 42 tahun ini.
Julia mengaku, di usia yang tak lagi muda, menjadi model Lancome bagaikan mimpi menjadi kenyataan.

"Inilah impian setiap wanita. Berumur 42 tahun, memiliki tiga anak dan bekerja. Ia satu penghormatan bila diminta menjadi model," jelas Julia ketika ditemuramah baru-baru ini.

Menjadi model kosmetik ternama juga membuat Julia mengubah gaya hidupnya. Jika dulu, dia ia tak berapa peduli dengan kesihatan kulitnya, namun kini berbeza.

"Sekarang saya harus tampil lebih berseri dan mencuci wajahku setiap saat," kata Julia.

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails