xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Wednesday, July 21, 2010

Video Sultan Kelantan Diserang Oleh Polis/Regim Zionist Malaysia


KUALA LUMPUR: Sebuah video menunjukkan Sultan Kelantan, Tuanku Ismail Petra Sultan Yahya Petra diserang hendap dalam sebuah operasi khas oleh polis bertopeng dan bersenjata untuk membuat tangkapan dipercayai UTK.

Klip video pendek, yang telah dirakamkan oleh pengawal peribadi sultan, menunjukkan sultan meninggalkan istana bersama kereta-kereta pengiring menuju ke lapangan terbang di dalam Toyota Alphard.

Sebaik sahaja sultan meninggalkan pagar istana, sebuah kereta polis Proton Perdana berwarna putih, datang di antara kereta sultan dan juga kereta pengawal peribadi.

Ketika memandu di sepanjang jalan itu, rombongan pengiring terhenti apabila sultan telah diserang hendap oleh kereta-kereta dari semua arah sisi jalan (selepas 1.10 minit).

Proton Waja kelabu di sebelah kiri manakala Honda CRV perak di sebelah kanan, yang mana kesemuanya membawa pasukan khas bertopeng bersenjata.

Polis keluar daripada kereta masing-masing, dan menghalakan senapang-senapang mereka ke arah kereta sultan dan pengawal peribadinya.



P/s: Jika seorang Sultan diperlakukan bergitu.....apa tah lagi rakyat biasa!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails