xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Friday, October 1, 2010

Bangkai Tikus Dalam Roti

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5-gJ2r_CpllYqPL9KsBJmNbUtNETb49BG3yF9xiJb-YmN66_Ri0tuBFLBWzzXj6k_lzhrfAVYlTIALmn6GrYWVMrsGhwOILMhXAZH6dBTKxdcoHKSnGjNvrUZ891FaEbVmq7zRVZJ55Jj/s1600/1.jpg

Mengejutkan. Stephen Forse yang hendak membuat sandwich untuk anak-anaknya telah menjumpai seekor tikus yang mati 'tertanam' di dalam buku roti.

Stephen, 41, telah membeli Hovis Best of Both di pasaraya Tesco dan telah pun memakan beberapa keping roti apabila beliau menemui sesuatu yang mengerikan ini.

Ayah kepada empat orang anan yang tinggal di Kidlington, Oxfordshire, berkata: "Saya merasakan sangat jijik - malah lebih teruk lagi apabila pegawai kesihatan persekitaran berkata ekornya telah hilang. Saya risau jika kami telah memakannya."

Tiada ahli keluarga yang jatuh sakit. Premier Foods telah didenda £16,821 (RM 82 ribu lebih) kerana gagal untuk mengikut standard-standard yang diterima di kilang mereka di Mitcham, London Utara. Seorang jurucakap berkata: "Kami sangat-sangat meminta maaf."

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails