xSAM Chat


ShoutMix chat widget

Sunday, July 19, 2009

Manchester United Mahu ‘Repeat’ Bola Dengan Malaysia Isnin Ini


Manchester United Mahu ‘Repeat’ Bola Dengan Malaysia Isnin Ini


Walaupun kalah tipis 3-2 kepada Manchester United, Malaysia tetap kalah dengan bergaya di’sebabkan persembahan malam tadi amat membangga’kan penyokong Malaysia.

Rakyat Malaysia! pun tidak sangka skuad baru Malaysia mampu bertahan serta memberikan saingan yang sengit kepada MU. Kepada yang ketinggalan perlawanan malam tadi, di’sarankan anda bergegas untuk menempah tiket perlawanan kali kedua yang bakal berlangsung Isnin ini.





“Para pemain mengambil setiap peluang yang ada, mereka beraksi dengan penuh keyakinan. Mereka menikmati perlawanan dengan pemain terbaik di dunia.

“Menentang pasukan terkuat di dunia bukanlah tugas mudah. Memang United menang tipis, tetapi kita harus sedar bahawa United datang ke sini bukan sekadar untuk menghiburkan peminat mereka. Kata Raja Gopal kepada sidang media selepas perlawanan, semalam.


Tiket-tiket bagi perlawanan persahabatan kedua United-Malaysia ini boleh di’beli di kedai-kedai rangkaian barangan sukan Nike dan Al-Ikhsan atau melalui internet (www.ticketpro.com) pada harga RM58 dan RM308.

0 comments:

Post a Comment

Linkwith

Related Posts with Thumbnails